Friday, December 09, 2011

Yang Berseri - Seri

hyee u all :)
haa ! ada apa ngan yang berseri-seri tu .ahaa .nak tau .jom ikut saya terjah .ehee .
yang berseri-seri adalah maksud nama saya iaitu "Nadhirah"
nama sebenar saya "Nur Nadhirah Nordin",
so yg "Nur" tu confirm-confirm la korunk tau kn maksud dy .
xpelaa ,kepda yg xtau Nur adalah cahaya . kalau gabungkn maksud dy ialah
"Cahaya yang Berseri-Seri"
comel x ? apaa ? x ! erghh ! wateva la . huhh !!!

ok kat bawah nie ad sinonim nama saya ,tgoklah ea . kita knal2 dgn nama saya .ahaha .
*kepada yg xnak tgok tu , SHUT UP ONLY !

N - Naif
U - Untung
R - Ramah
N - Naif
A - Amanah
D - Dinamik
H - Harum
I - Ikhlas
R - Realistik
A - Alim
H - Harum

*yeahh ! nie dy maksud2 tersendiri nama saya .huhu ~
apa ! korunk pon nak tau maksud nama korunk !
hmm ,korunk cari lah sendiri ea .
googlie jew "bak kata Vito"
*gara2 tgok nada-nada cinta* HAHA ~
ayat nie pon copy&paste ja .ahahaha .
~sorry beb~

~~GadisPoohForever~~


belaian jiwa :tade topik nk cite , nama pon jadilah .HAHA .len kali cite agy ea .daaa :)
~kesah plak ak~

~tenkiu tenkiu tenkiu~

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas adalah Hak Milik Kekal Gadis Pooh