Saturday, April 28, 2012

Nak Balikkkkk ! Rindu MAMA ;3

Assalamualaikum u ollss :)) HAHA ! macam gedik jew cakap u olls tuu ! hee :) *untuk yg gedik gedik bole lah, aku ta gedik oke :) ahaa ! balik pada tajuk utama ! ecece.. hee :) na buad luahan perasaan sikit lah kan ! ape ta suka??? oke kaw boleh tekan tanda X tu ! terima kasih :)) hari nie ada lah sedikit excident bila MAK JEMAH tu balik sini dengan parents dy ! pehhh ! bapak malu na ngadap bhaii ! ta terkata kott jumpe mak dy ! hanya yang boleh aku buad, cuma salam jeww ! kaw tu buad ta reti jew, lalu sebelah sebelah pon macam kitowg nie ta wujud an ! hey, kaw ingat aku hadap sangat ngan kaw haa pompuan ! sikit pon ta heran seyhh ! aku salam mak kaw pon sebab aku hormat ORANG TUA taw ! kaw ada??? tade kan ! ishhh ! serabukkk seyh ! asal lah kaw balik awal sangat an ! SUMPAH ! menyampah tengok muka kaw ! yang lagy sorang tu depan kitorang pura pura baik ! ape cer haa ?? asal kaw ta ikot jew perangai KAKAK kaw tu haa ! ingat kitowg herann ??? sikit pon ta weyy :P lagi aku menyampah ada lahh ! *oopss ! sorry terEMO plakk ! huhhh ! dengar ehh aku cakap ! kaw jadi jela diri kaw sendiri, tapaya na pura pura baik depan kitorang ! belakang kitorang kaw update sane sini ! baik tapaya bhaii ! buang tenaga kaw jeww weyy ! nie jew kot yg bole aku luahkan, nnty luah banyak banyak aku EMO then ta bole buad FINAL plak nnty ! ohh no no no ! aku ta na cmtuh ! hmm, bila jadi sume masalah camni, aku mula rindu MAMA aku ! mama lang na balik, lang dah rindu mama, uwaaaa :'( macam mane na kuat kalau asik pikir RINDU kan ! nie sume sebab DIA lah nie ! huhhh ! okay ! cukup cukup ! aku ta suka SAKIT HATI ! nnty aku na balikkk ! ngee ~ buad masa nie sampai sini dulu lahh ! nnty aku update lain okey ! my AIM " juz FOCUS on FINAL ! yeahhh " PEACE ;D

~tenkiu tenkiu tenkiu~

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas adalah Hak Milik Kekal Gadis Pooh