Saturday, May 19, 2012

untitled :)

hyee, harinie ta na citer banyak banyak ponn ! just na update gambar sajerr ! ehee :) maklumlah, RINDU kat mereka mereka yg akan muncul sebentar lagii ! HEHE :)) PEACE ;D

okay, lets see :))
saya dan shahira ! sahabat sejati :))

saya, shahira dan zuryna ajizi *budak purple tu pon pantang jumpe camera ! HEHE :)

entah kenapa tah kepala mimi tu, dy da pening kot na memikir pose lain, tu yg jadi cenggitu ! HEHE :))

bersama si huda yg cuba untuk keluarkan kepala dy, lawak gilerr kott ~

haa, tu lagii ! adoii, huda huda.. ape ape pon FLO <3

yeahhh ! kami berEMPAT bersama si brona nie, aku ta bape tahu sgt mksud tu, tahu cakap sajerr ! *sorry ina :))

yess, finally ada jugak berEMPAT kan :)) sayang korang lah weyy <3

haa ! ada lagii.. banyak sebenarnye, tapi aku ta larat na update sume..btw, jadi lah kan drpd tade ! HEHE :)) kaw ada ?? tade kan ! wekkkk :P

yess ! yg depan tu munirah hensem ! eyhh silapp ! munirah sajerr ! hehe :)) mula mula dy ta na, tp kitowg paksa juga, *sorry mun :))

eyh eyh, huda tade lah ! tapelah huda, ada gak gmbar gmbar kaw kat ats ats nie kan ! ktowg tetap ta lupekan kaw ! even kaw tettt ~ HEHE :))

muka sume na ceria sajerr ! HAHA, bagus bagus ! love you guys ! korang memang gila gila 
habisss :P

gambar kasih sayang ! HAHA, mcm pelik jew caption aku buad tu ! haa, tgoklah mimi tu dok lentok kat aku ! HAHA, pandai cakap aku miang, dy pon 2x5=10 sajerr ! HAHA :))

okay ! nie mase telefon bimbit (kata huda) aku jatuh, sume muka terperanjat sajerr, maklumlah hp baruu ! eyh eyh, terBANGGA plak.. sorry ~ yg si huda tu ta abis abis ngn cubaan dy tu ! HAHA :) 


ahaa ! tu sajer gmbar gambar yg aku na kongsikan ! banyak lagii, tapi ta larat na masukkan ! hehe :)) nnty nnty ada masa lebih lagi, aku update lagii okay KAWAN <3
hmm, just na cakap aku SAYANG & RINDU korang weyyy ! HAHA :)) PEACE ;D

~tenkiu tenkiu tenkiu~

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas adalah Hak Milik Kekal Gadis Pooh